بهترين روش هاي جوانسازي صورت بهترين روش هاي جوانسازي صورت .

بهترين روش هاي جوانسازي صورت

تفاوت روش هاي مختلف كاشت مو

كاشت مو به روش HRT چيست؟

اگر به هر دليل نتوانيم گرافت هاي طبيعي  موي افراد را برداريم بايد از اين روش استفاده كنيد. در اين روش فوليكول هاي مو به صورت طبيعي توليد نمي شوند كاملا مصنوعي به پوست سر انتقال داده مي شود. پزشك ها پارامترهايي مثل جنس مو و رنگ مو را مورد شناسايي قرار مي دهند. ولي نتيجه اين روش مانند كلاه گيس به پوست سر چسبانده مي شود.

به وجود امدن تار موها برخلاف گرافت هاي مو طبيعي با اين روش نمي توانند رشد كنند بهمين خاطر اگر رشد نكنن موها به همين اندازه باقي مي ماند  اگر يك سال زماني را براي اين روش در نظر بگيريم. كه فرد مجبور به دوبار ترميم موها مي شود. ولي براي دوبار ترميم موها بايد مراحل كه قبل گذرانديد از جمله هزينه ان را همه را بايد براي كاشت مجدد موها در نظر بگيريد.

نحوه كاشت مو سر به روش HRT

در اين روش گرافت هاي طبيعي به گرافت هاي مصنوعي براي كاشت مو استفاده مي كند. جنس گرافت ها از نوع پلمير يا ترانس درمال نام دارد ضخامت گرافت هاي مو مصنوعي 35 ميلي متر است ولي پزشكان سعي مي‌كنند مثل گرافت هاي طبيعي عمل كنند. يكي از راه هاي كاشت موHRT مطابقت گرافت هاي مصنوعي با موهاي طبيعي افراد است گرافت هاي مصنوعي بايد انقدر طبيعي باشد كه افراد متوجه نشوند اين گرافت ها مصنوعي هستند در اين مرحله رضايت متقاضيان و نتيجه كاشت گرافت هاي مصنوعي خيلي اهميت دارد.

اگر موهاي مصنوعي ظاهر طبيعي نداشته باشد براي افراد مشكل ساز مي شود. به همين خاطر با استفاده از دستگاه اسكن از استحكام جنس مو و رنگ موها مطمئن مي شويد. و اين گرافت هاي مصنوعي با اين مشخصات كه گفته شده مطابقت دارد. و طبق آمار تراكم از قبل تعيين شده درست مي شود.

كاشت مو FUE كه به استخراج واحد فوليكول معروف است يا بعضاً به آن پيوند واحد فوليكول گفته مي شود نوعي عمل جراحي كاشت مو است كه شامل استخراج فوليكول هاي مو از قسمت دهنده بدن ، معمولاً طرفين و قسمت پشت سر مي باشد.

اين فوليكول ها در مناطقي كه تحت تأثير قرار گرفته يا تحت درمان قرار مي گيرند كاشته مي شوند.

به طور معمول ، براي مرداني كه از طاسي رنج مي برند ، اين روش بسيار مفيد مي باشد

چه دستورالعمل هايي را بايد قبل از عمل كاشت مو FUE دنبال كنم؟

هنگامي كه از نظر جسمي براي انجام يك عمل كاشت مو FUE آماده مي شويد ، دستورالعمل هاي خاصي وجود دارد كه بايد آنها را دنبال كنيد:

قبل از عمل به مدت يك هفته هيچ داروي ضد التهابي مصرف نكنيد.

قبل از عمل كاشت مو به روش FUE ، هيچ ويتامين B يا E مصرف نكنيد ،

اين شامل هر مولتي ويتامين نيز مي شود ، زيرا اين قرص ها خونريزي را افزايش مي دهد.

داروهاي تجويز شده براي شما و داروهاي بيماري هاي قلب و فشار خون بايد مطابق پزشك تا روز عمل مصرف شوند

اگر سيگار مي كشيد و مشروبات الكلي مصرف مي كنيد ، دو هفته قبل از عمل سيگار كشيدن و مشروبات الكلي را ترك كنيد ، زيرا سيگار كشيدن و نوشيدن مي تواند در روند بهبودي اختلال ايجاد كند.

اگر موهاي خود را رنگ مي كنيد ، سه روز قبل از عمل موهاي خود را رنگ كنيد و حتماً در روز عمل ، پوست سر خود را تميز كنيد.

ممكن است برخي از پزشكان از شما بخواهند كه قبل از انجام عمل صبحانه و ناهار بخوريد ، در حالي كه برخي ديگر ممكن است از شما بخواهند حداقل 12 ساعت قبل از عمل از خوردن و آشاميدن خودداري كنيد. لطفا دستورالعمل هاي پزشك خود را دنبال كنيد.

بعضي از پزشكان ممكن است به شما توصيه كنند كه موهاي خود را در روز انجام عمل كاملاً بشوييد ، در حالي كه برخي از آنها چنين نيستند.

بنابراين لطفا دستورالعمل پزشك خود را دنبال كنيد.

در روز عمل جراحي هيچ گونه اسپري مو يا ساير محصولات آرايش مو استفاده نكنيد.

در روز عمل هيچ نوشيدني كه حاوي كافئين مي باشند را ننوشيد.

كاشت مو به روش SUT

تفاوت اصلي كاشت مو SUT با روش FUE نحوه استخراج گرافت‌ها از منطقه اهداست. در اين روش از دستگاه‌هاي مخصوص براي برداشت گرافت‌ها استفاده مي‌شود. سرعت استخراج گرافت‌ها در اين تكنيك با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده بسيار بالاست. با توجه به سرعت بالاي استخراج گرافت‌ها، تعداد گرافت‌هاي برداشت شده و نيز سرعت پيوند مو در نهايت افزايش پيدا مي‌كند.

از طرف ديگر ضريب حفظ شدگي گرافت‌ها نيز بيشتر از ساير تكنيك‌ها است. فوليكول‌ها پس از استخراج در محلولي خاص قرار داده مي‌شوند به همين دليل احتمال حفظ شدگي آنها بالا خواهد بود.  با توجه به ضريب حفظ شدگي بالاي گرافت‌ها كيفيت كاشت مو در اين روش بسيار بالا خواهد بود.

با توجه به تصاوير كاشت مو اين روش نيز از بهترين روش‌هاي كاشت مو به شمار مي‌رود كه طرفداران زيادي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۴۱ توسط:پريسا پورعيني موضوع: نظرات (0)

بهترين روش از بين بردن چين و چروك صورت كدام است؟

 در رابطه با اين كه آيا امكان تزريق بوتاكس يا چربي بعد از تزريق ژل وجود دارد يا نه موضوعي است كه به شما و مدت زمان گذشته شده از تزريق ژل بستگي دارد. به اين صورت كه اگر مدت زمان طولاني از تزريق ژل گذشته باشد و ژل تزريق شده تماما جذب بدن شده باشد ممكن است كه چنين امكاني وجود داشته باشد. البته كه نظر نهايي دراين رابطه را پزشك متخصص ارائه مي دهد.

نحوه تزريق ژل لب

در برخي از افراد خطوط بالا و پايين لب مشخص نيست و اين مسئله در افراد مسن كه به علت روند پيري و بالا رفتن سن حجم و شكل طبيعي لب خود را از دست داده اند بيشتر به چشم مي‌آيد. جالب است بدانيد برخي از بيماران اصلاً چنين خطوطي را ندارند و به پزشك مراجعه مي‌‌كنند تا اقدامات لازم را براي بهبود ظاهر لب آنها انجام دهد. معمولاً تزريق ژل لب روسي در گروه اول از بيماران نسبتاً ساده است و تنها كاري كه پزشك بايد انجام دهد تزريق ژل هيالورونيك اسيد به‌درون لب با مدل روسي است كه فوراً منجر به افزايش حجم لب و بهبود ظاهر آن خواهد شد. روند تزريق ژل در افرادي كه اصلاً خط لب ندارند كمي دشوارتر است و ممكن است چند هفته روند تزريق ژل در افرادي كه اصلاً خط لب ندارند كمي دشوارتر است و ممكن است چند جلسه طول بكشد تا نتايج مورد انتظار آن ها به وجود بيايد.

هريك از پزشكان از يك روش مختلف براي به وجود آوردن خط لب و بهبود ظاهر آن استفاده مي‌‌كنند و بايد قبل از شروع فرآيند درمان همه مراحل را براي بيمار توضيح بدهند. با اين حال يكي از محبوبترين و استاندارد ترين روش‌هاي كه توسط پزشك براي افزايش حجم و خط لب استفاده مي‌شود تزريق ژل به درون حاشيه‌هاي لب و ايجاد ظاهر متناسب است تا نتيجه مطلوب به وجود بيايد. پس از آنكه خط لب مشخص شد و بيمار از ظاهر به وجود آمده رضايت داشت پزشك از يك مقدار ديگر ژل براي افزايش حجم لب و بهبود ظاهر آن استفاده مي‌‌كند. براي به وجود آوردن خط لب بايد پزشك و لب بالا و پايين به طور همزمان تمركز داشته باشد در غير اين صورت لب بالا و پايين تقارن طبيعي و مطلوب را نخواهند داشت.

تزريق چربي به صورت

هنگامي كه پوست به دلايل مختلفي مانند افزايش سن، ژنتيك، مراقبت نادرست و استفاده از وسايل آرايشي نامرغوب دچار خشكي مي شود، پزشك متخصص پوست و مو براي درمان خشكي پوست و رفع چين و چروك صورت، مقداري چربي را از بخش هايي از بدن مانند ران، پهلو و شكم كه داراي چربي زيادي هستند برداشت مي كند و به صورت فرد تزريق مي كند.

پزشك براي تزريق چربي ممكن است، سوزن ها را چندين بار وارد منافذ پوست كند و هر با مقداري چربي به پوست تزريق مي كند و سلول هاي چربي بلافاصله پس از تزريق از طريق خون جذب پوست مي شوند.

چه زماني مي توان تزريق چربي صورت انجام داد؟

تزريق چربي صورت زماني انجام مي شود كه ميزان چين و چروك صورت به قدري زياد و عميق شده باشد كه با ساير روش هاي جوانسازي پوست قابل درمان نباشد. در اين هنگام بنابر تشخيص بهترين متخصص پوست اين عمل و نحوه انجام آن تعيين مي شود.

كاربرد تزريق چربي

از بين بردن چين و چروك اطراف بيني و دهان

برجسته كردن لب ها، گونه و چانه

پر كردن نواحي فرورفته صورت مانند گودي زير چشم و شقيقه ها

از بين بردن فرورفتگي هاي صورت

از بين بردن شلي و افتادگي پوست

جوانسازي پوست

تزريق چربي براي از بين بردن نواقص استخواني مادرزادي

قبل از تزريق چربي به صورت حتما با پزشك متخصص خود مشورت داشته باشيد تا بهترين گزينه براي جوانسازي پوست صورت به شما پيشنهاد دهد. در اكثر مواقع، براي از بين بردن چين و چروك هاي صورت نيازي به تزريق چربي نيست و مي توان از ساير روش هاي ساده استفاده كرد.

كاربرد هاي درماني و زيبايي تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس در پيشاني، خط خنده، دور چشم و … به كاهش چين و چروك هاي صورت كمك مي كند. بوتاكس علاوه بر كاربرد هاي زيبايي، براي درمان بيماري هايي مانند اسپاسم گردن (ديستوني گردن)، تعريق بيش از حد (هايپرهيدروزيس)، مثانه بيش فعال و تنبلي چشم نيز كاربرد دارد و همچنين ممكن است در پيشگيري از ميگرن مزمن نيز موثر باشد.

در تزريق بوتاكس از نوعي سم به نام onobotulinumtoxinA استفاده مي شود كه مي تواند به طور موقت از حركت عضلات جلوگيري كند. اين سم توسط ميكروبي توليد مي شود كه مي تواند باعث بوتوليسم (نوعي مسموميت غذايي) نيز شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۰۹ توسط:پريسا پورعيني موضوع: نظرات (0)

آيا همزمان با تزريق ژل امكان تزريق بوتاكس نيز وجود دارد؟

اين كه آيا همزمان امكان استفاده از بوتاكس و ژل در يك ناحيه از صورت وجود دارد و يا خير موضوعي است كه توسط پزشكان صحت آن رد شده است. چرا كه كاربرد هر يك از آن ها متفاوت مي باشد و شما براي جوانسازي چهره ي خود با توجه به مشكل موجود صرفا به يكي از اين روش ها نياز خواهيد داشت. به عنوان مثال در صورتي كه به تزريق ژل گونه نياز داشته باشيد ديكر نيازي به بوتاكس نمي باشد.

مراقبت هاي بعد از تزريق بوتاكس

1. طي 2-1 ساعت پس از درمان قرمزي در نقاط تزريق كاهش مي يابد.

2. همچنين بايد از تماس با محل تزريق خودداري كنيد.

3. براي جلوگيري از خطر عفونت ، بايد انگشتان خود را از ناحيه بوتاكس دور نگه داريد و در صورت لزوم از آرايش استفاده نكنيد.

4. با اين حال ، اگر شما نياز به انجام آرايش داريد ، بايد فقط از محصولات آرايش معدني استفاده كنيد.

5. اطمينان حاصل كنيد كه برس و اسفنج هايي كه در آرايش استفاده مي كنيد استريل و تميز هستند.

6. اگر ناحيه درمان پيشاني و شقيقه ها است ، ممكن است سردردهاي كوتاه مدت را تجربه كنيد. با مصرف داروهاي تجويز شده توسط پزشك زيبايي مي توانيد آن را تسكين دهيد.

7. بايد تا 48 ساعت بعد از درمان از گرماي بيش از حد ، چشمه هاي آب گرم ، سونا و استخر خودداري كنيد.

8. كارهايي كه بعد از تزريق بوتاكس و فيلر نبايد انجام داد

9. براي كاهش احتمال كبودي يا تورم در محل تزريق ، لطفا دستورالعمل زير را دنبال كنيد:

10.             يك هفته قبل از تزريق بوتاكس مصرف داروهاي بدون نسخه مانند آسپرين ، مترين ، ايبوپروفن خودداري كنيد. اگر به دلايل پزشكي آسپرين مصرف مي كنيد ، لطفا با پزشك خود مشورت كنيد.

11.             از مكمل هاي شامل روغن گل پامچال ، سير ، جينسنگ و ويتامين E به مدت 1 هفته خودداري كنيد.

12.             3 روز قبل، استفاده از اپيلاسيون و كرم موبر را در قسمتي كه درمان انجام مي شود متوقف كنيد.

13.             24 ساعت قبل از درمان ، الكل ننوشيد.

14.             اگر باردار و شيرده هستيد ، اگر به محصولات مورد استفاده حساسيت داريد يا اختلالات عصبي داريد ، از بوتاكس و فيلر استفاده نكنيد. لطفاً قبل از شروع درمان ، به پزشك زيبايي خود اطلاع دهيد.

15.             پركننده هاي پوستي برنامه هايي هستند كه براي برجسته كرد فك ، گونه ها و لب ها ، پر كردن گودي هاي زير چشم ، كاهش خطوط عميق بيني تا لب و كاهش خطوط ريز سطحي روي صورت استفاده مي شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۲۵ توسط:پريسا پورعيني موضوع: نظرات (0)