بهترین روش های جوانسازی صورت بهترین روش های جوانسازی صورت .

بهترین روش های جوانسازی صورت

بهترین روش از بین بردن چین و چروک صورت کدام است؟

 در رابطه با این که آیا امکان تزریق بوتاکس یا چربی بعد از تزریق ژل وجود دارد یا نه موضوعی است که به شما و مدت زمان گذشته شده از تزریق ژل بستگی دارد. به این صورت که اگر مدت زمان طولانی از تزریق ژل گذشته باشد و ژل تزریق شده تماما جذب بدن شده باشد ممکن است که چنین امکانی وجود داشته باشد. البته که نظر نهایی دراین رابطه را پزشک متخصص ارائه می دهد.

نحوه تزریق ژل لب

در برخی از افراد خطوط بالا و پایین لب مشخص نیست و این مسئله در افراد مسن که به علت روند پیری و بالا رفتن سن حجم و شکل طبیعی لب خود را از دست داده اند بیشتر به چشم می‌آید. جالب است بدانید برخی از بیماران اصلاً چنین خطوطی را ندارند و به پزشک مراجعه می‌‌کنند تا اقدامات لازم را برای بهبود ظاهر لب آنها انجام دهد. معمولاً تزریق ژل لب روسی در گروه اول از بیماران نسبتاً ساده است و تنها کاری که پزشک باید انجام دهد تزریق ژل هیالورونیک اسید به‌درون لب با مدل روسی است که فوراً منجر به افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن خواهد شد. روند تزریق ژل در افرادی که اصلاً خط لب ندارند کمی دشوارتر است و ممکن است چند هفته روند تزریق ژل در افرادی که اصلاً خط لب ندارند کمی دشوارتر است و ممکن است چند جلسه طول بکشد تا نتایج مورد انتظار آن ها به وجود بیاید.

هریک از پزشکان از یک روش مختلف برای به وجود آوردن خط لب و بهبود ظاهر آن استفاده می‌‌کنند و باید قبل از شروع فرآیند درمان همه مراحل را برای بیمار توضیح بدهند. با این حال یکی از محبوبترین و استاندارد ترین روش‌های که توسط پزشک برای افزایش حجم و خط لب استفاده می‌شود تزریق ژل به درون حاشیه‌های لب و ایجاد ظاهر متناسب است تا نتیجه مطلوب به وجود بیاید. پس از آنکه خط لب مشخص شد و بیمار از ظاهر به وجود آمده رضایت داشت پزشک از یک مقدار دیگر ژل برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن استفاده می‌‌کند. برای به وجود آوردن خط لب باید پزشک و لب بالا و پایین به طور همزمان تمرکز داشته باشد در غیر این صورت لب بالا و پایین تقارن طبیعی و مطلوب را نخواهند داشت.

تزریق چربی به صورت

هنگامی که پوست به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، مراقبت نادرست و استفاده از وسایل آرایشی نامرغوب دچار خشکی می شود، پزشک متخصص پوست و مو برای درمان خشکی پوست و رفع چین و چروک صورت، مقداری چربی را از بخش هایی از بدن مانند ران، پهلو و شکم که دارای چربی زیادی هستند برداشت می کند و به صورت فرد تزریق می کند.

پزشک برای تزریق چربی ممکن است، سوزن ها را چندین بار وارد منافذ پوست کند و هر با مقداری چربی به پوست تزریق می کند و سلول های چربی بلافاصله پس از تزریق از طریق خون جذب پوست می شوند.

چه زمانی می توان تزریق چربی صورت انجام داد؟

تزریق چربی صورت زمانی انجام می شود که میزان چین و چروک صورت به قدری زیاد و عمیق شده باشد که با سایر روش های جوانسازی پوست قابل درمان نباشد. در این هنگام بنابر تشخیص بهترین متخصص پوست این عمل و نحوه انجام آن تعیین می شود.

کاربرد تزریق چربی

از بین بردن چین و چروک اطراف بینی و دهان

برجسته کردن لب ها، گونه و چانه

پر کردن نواحی فرورفته صورت مانند گودی زیر چشم و شقیقه ها

از بین بردن فرورفتگی های صورت

از بین بردن شلی و افتادگی پوست

جوانسازی پوست

تزریق چربی برای از بین بردن نواقص استخوانی مادرزادی

قبل از تزریق چربی به صورت حتما با پزشک متخصص خود مشورت داشته باشید تا بهترین گزینه برای جوانسازی پوست صورت به شما پیشنهاد دهد. در اکثر مواقع، برای از بین بردن چین و چروک های صورت نیازی به تزریق چربی نیست و می توان از سایر روش های ساده استفاده کرد.

کاربرد های درمانی و زیبایی تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در پیشانی، خط خنده، دور چشم و … به کاهش چین و چروک های صورت کمک می کند. بوتاکس علاوه بر کاربرد های زیبایی، برای درمان بیماری هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی گردن)، تعریق بیش از حد (هایپرهیدروزیس)، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد و همچنین ممکن است در پیشگیری از میگرن مزمن نیز موثر باشد.

در تزریق بوتاکس از نوعی سم به نام onobotulinumtoxinA استفاده می شود که می تواند به طور موقت از حرکت عضلات جلوگیری کند. این سم توسط میکروبی تولید می شود که می تواند باعث بوتولیسم (نوعی مسمومیت غذایی) نیز شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۰۹ توسط:پریسا پورعینی موضوع: نظرات (0)